پست ثابــــــــــــــــت

این وبلاگ همیشه پا بر جاست...!


...

من بی معرفت نیستم
یه شرایطی هست که قابل توضیح نیست....

خداحافظ!

خیلی دلم میخواست این وب بسته نشه
واگه من نمیتونم بیام پونه این جا رو نگه داره
همه رفتند وطبق معمول پونه موند:-)
پونه جون به خاطر همه چیز معذرت میخوام
من این وبو نمیبندم میذارم همینجوری باشه
تو هروقت خواستی پست ثابت رو اصلاح کن واگه خواستی به کارت ادامه بده
خداحافظ همگی :-)
....

کی گفته من شیطونم؟ "15"

و آخری واسه امروز!
رمانش طولانیه حالا حالا ها هسم خدمتتون!
داره به سرم میزنه نیمه کاره ول کنم وبرم!
بچه ها اصلا موافقید وبو کلا ببندم؟؟
من دیگه حال رمان گذاشتن ندارم
نمیدونم چه مرگمه
تو تصمیمم هم کاملا جدیم!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "14"

بعدیش!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "13"

بعدی!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "12"

سلام
مهرداره میاد واصلا حال وحوصله ندارم
بچه ها به احتمال زیاد این رمان رو که تموم کردم از این وب میرم
موندن اینجا بعد از رفتن من دست خودتونه
اگه کارتونو دوست دارید بمونید
اگه از دست من خسته شدید میتونید شماهم برید...

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "11"

بعدی...!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "10"

با قسمت بعدی در خدمت شما عزیزان هستیم
:دی

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "9"

وبعدی...

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "8"

قسمت بعدی!!
ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "7"

اینم بعدیش
فکرکنم فونتش ریزبشه چون زیاده!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "6"

امروز تولدمه
تولدم مبارک
پونه پارسال یادته؟
:-)
اینم هم رمان...

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "5"

اینم بعدیش!!
حالا هی بگید من بدم!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "4"

دیدم بیکارم گفتم رمان رو بذارم!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "3"

سلاااااام
ابنم بعدیش
تا آخرش بخونید وزود قضاوت نکنید خدایی رمان قشنگیه
یه رمان قشنگ دیگه هم پیدا کردم با یه موضوع کاملا متفاوت وجدید که واقعی هم هست به اسم "پشت یک دیوار سنگی"
که اونو بعد این میذارم...

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "2"

بچه ها ببخشید ببخشید ببخشیـــــــــــــــــــ ـد
به خدا به کل یادم رفته بود که قراربوده امشب بازم پست بذارم
شرمندم
درعوض اینی که گذاشتم طولانیه!
بازم شرمنده!!

ادامه نوشته

کی گفته من شیطونم؟ "1"

سلام
برگشتم
اینم بگم که همه ی رمان هاتون رو تا الان خوندم چه مال پونه,چه حنا وحتی سایه که چند وقته غیبش زده!
ازاین به بعد هم مثل ادم نظر میذارم!
این رمان جدید خیلی باحاله
ازخوندنش پشیمون نمیشید
موضوعش هم جدیده
ایشالا خوشتون میاد

خلاصه :من دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی... 
و محکم در آغوشم بگیــری ... 
و شیطنت وار ببوسیم ... 
و من نگذارم... 
عشق من ...بوسه با لـــجبازی، بیشتر می چسبـــد
!

ژانر:تخیلی,هیجانی,عاشقانه,کلکل,اجتماعی

+ازسایت 98ia
نوشته شادی 73 کاربرانجمن

ادامه نوشته

من دارم بر میگردم!

سلام
نمیدونم همتون به وبلاگ تازم سر زدید یا نه!
اما پونه اومد ودهنش چسبیده بود به زمین که من انقدر فرق کردم!
به زودی میاااااااااام!
با یه رمان جدید وباحال به اسم کی گفته من شیطونم؟؟
فرداکه کلاس زبان دارم ایشالا دوشنبه میام
خیلی خوشحاااااااااااالم...

خداحافـ ـظی!!

سلام
معذرت میخوام واسه ی همه چیز!
گاهی وقتا غیبت های طولانیم!
گاهی وقتا بی حوصلگیم!
آپ نکردنم!
اخلاق بدم!
واسه همه چیز!
اینکه نتونستم مدیرخوبی باشم واینجا رو اونجورکه باید اداره کنم!
نمیدونم!!
خسته شدم,زده شدم یا اون اتفاق!!...
واسه اینکه ابهامی توی ذهنتون نمونه وراجب منم بد فکر نکنید خلاصه میگم,
با یکی ازصمیمی ترین دوستام-دختر-بعد از5 سال ناباورانه تموم کردم!!
رابطمون خیلی خراب شد,درسته که بعد یه ماه ازسرگرفتیم اما دیگه اونی نشد که قبلش بود!
جایی نبود باهاش نرفته باشم,کاری نبود براش نکرده باشم,
امابگذریم!
امروز تصمیم گرفتم عوض شم.اما بازم میبینم نمیتونم اینجا رواداره کنم.
مجبورم واسه همیشه این وبلاگو به پونه واگذارکنم!
اما دلم نمیاد اسممو پاک کنم!
یه روزی خیلی ذوق وشوق داشتم واسه اینجا!
شاید یه روزی دوباره حالم خوب شه!
فلا که اصلا نیست!
بازم معذرت میخوام!
حلالم کنید.
ایشالا که شماها بتونید اینجا رو سرپا نگه دارید
بهتون سرمیزنم
+پونه جان تولدت مبارک شرمندم!
همه ی اختیارات رو بهت واگذارکردم!
خداحافظ همگی...
+یکی دوروز آینده میام برای تایید کردن اخرین نظرات وبعد....

وب منتقل میشود!!

پونه وب به تو منتقل میشه
کارخاصی لازم نیست بکنی
هرکسی نظرهای خودشو تایید کنه ولی تو مثل یه کمکی به همه سر بزن و پر وپیمون براشون نظر بذار
خیلی ممنونت میشم
سعی میکنم هزچه سریعتر برگردم
مرسی ازهمتون
دلم براتون تنگ میشه
+درخواست های تبادل لینک رو بذار خودم انجام میدم
+امکان دسترسی به موضوعات مطالب رو برات گذاشتم که اگه خواستید رمانی اضافه کنید بتونید
امشب دیگم بهتون سرمیزنم
به قول دوستمون "یاعلی"....

توجه توجــــــــــــــــ ـ ـ ـه

سلام بچه ها
من اینترنتمون مشکل پیدا کرده و وصل نمیشه با اینکه تمدید کردیم وفعلا نمیدونم تا کی نمی تونم بیام.
تا اطلاع ثانوی میخوام وبلاگ رو به سایه یا پونه یا حنا واگذار کنم وبعد با رمان جدید بر میگردم
هرکدومتون حاضرید به من اطلاع بدید
ممنون

شرمنـــ ـده

بچه ها شرمنده سرم خیلی شلوغه همه ی رمان هاتون رو هم خوندم ولی وقت نکردم نظربذارم بازم شرمنده
جمعه میام کارا رو راست وریس میکنم....
من راعفو کنید
میشه بازم رمان پیشنهاد بدید؟؟؟....
+بچه ها من این رمان هایی رو که پیشنهاد کردید بررسی کردم هیچکدومشون به نظرم اونقدری که باید جالب نیومد.میشه بازم پیشنهاد بدید؟؟

رمان بعدیم چی باشه آیا؟؟

سلام
به غیر از"حنا" هیچکدومتون پیشنهاد نکردید چه رمانی بذارم!
بابااگه میدونستم که ازشمانمیپرسیدم.
پیشنهاد؟....

رمان ناتاشا 14

فقط به خاطر گل روی حنـــــــ ـا...
بچه ها قسمت آخر
قسمت آخربچه ها...!
رمان بعدی چی باشه؟؟
اگه رمان پیشنهاد نکنید دیگه رمان نمیذارم!!
ادامه نوشته

رمان ناتاشا 13

بچه ها یه قسمت دیگه مونده
وقتی برمیگردم اگه نظرداده باشید میذارم!!
همچین آدمیم!!

ادامه نوشته

رمان ناتاشا 12

سلام
مرسی که انقدرنظرگذاشتید
به خدا اگه به خودتون زحمت بدید راضی به زحمت نیستم
هی خدا
به اطلاعتون میرسونم که روزهای 1شنبه-3شنبه-4 شنبه تا ساعت 11 توی مدرسه کلاس دارم.روزهای 1شنبه-3شنبه بعد کلاس مدرسه میرم یه کلاس زبان خصوصی که برای speaking هست فقط!وهمین دوروز ازساعت 7 تا9 شب کلاس زبان خودمم باید برم!!رسما جنازم میرسه خونه.ازاین رو بیشتر روزهای زوج ویا 5شنبه-جمعه آپ میکنم
با تشکر ازاینکه به حرفام گوش دادید!!
با اینکه نظرنذاشتید اما رمانمو میذارم.یکی-دوقسمت بیشترنمونده لطف کنید رمان بعدی رو پیشنهاد بدید.
ممنون!
ادامه نوشته

رمان ناتاشا 11

اینم بعدیش
یک اتفاقایی می افته که نگو ونپرس!!
قسمت بعدیشم  هیجانیه!
خوب نظرنگیره حالا حالا ها نمیذارم!!
ادامه نوشته

رمان ناتاشا 10

سلام
اینم بعدیش
انقدر این قسمت هاکان وحشی شده بود
که من تو کف بودم!!
هی هی!!

ادامه نوشته

رمان ناتاشا 9

اینم بعدیش
دعا یادتون نره...

ادامه نوشته

رمان ناتاشا 8

سلام
اینم قسمت بعدی
بچه ها برام دعاکنید...

ادامه نوشته

لعنتی!!دیوونه شدم

بچه ها نظرمیذارم ثبت نمیشه
سایه باورکن برای همه ی قسمت ها نظرگذاشتم همش ثبت میشد ولی توی وبلاگ نمی اد
درهرصورت مرسی بابت رمان زیبات دستت طلا عزیزم
حناجان توهم به جمع ماخوش اومدی...

اطلاعیـ ـه

سلام
دل شکسته جان پستی که گذاشته بودمو حذف کردم تا خودت بذاری
سااااااااااااااااااایـــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــه
توروخدا آرومتر
بابااین جوری که میذاری هم وب شلوغ میشه هم هیچکی وقت نمیکنه بخونه
میدونم میخواستی رمان پاپیون رو تموم کنی اما لطاف دیگه اینجوری نکن
نهایتا 2 یا 3 قسمت بذار
نه فقط سایه بلکه همه
بابت اینکه گفتی چرا اسمت اخره
من به ترتیبی که بچه ها عضو میشن اسم هارومینویسم
وگرنه توکه گلی
حنا جان بازگشتتو تبریک میگم
بچه ها من ازلحاظ روحی به شدت به هم ریختم
امشب چندتاپست میذارم
سعی میکنم بیام...

رمان ناتاشا 7

اینم بعدیش...

ادامه نوشته

رمان ناتاشا 6

سلام بچه ها
اینم قسمت بعدی
پست قبلیم یه توضیحاتی بهش اضافه شد
نگاه کنید....

ادامه نوشته

توضیــــ ـــــــــــــــــح

سلام بچه ها
حنا همون عاشقه که خواسته اسمش عوض بشه
صدراخان هم به دستورخانمش!! حذف شد چون وقت نمیکنه دیگه بیاد
پاپیون هم ازمدتی که گفته بود نمیاد خیلی گذشته ودرضمن وب خودشم اپ میکنه اینجانمیاد نظردم براش گذاشتم جواب نداد درنتیجه حذف شد
دل شکسته هم اشتباهی حذف شد ودوباره عضومیشه
منم تاامروزفاینال داشتم وخوشبختانه پاس شدم وفردا آپ میکنم
فعلا....
بعدانوشت:
دل شکسته عضوشدی تستم شد
بیاببینم چیکارمیکنی
بچه هاآیلارهمون دل شکسته هستش!!

رمان ناتاشا 5

اینم آخریش برای امروز
بچه هامن که انقدردخترخوبی ام شما هم میشه برای من دعاکنید
چهارشنبه فاینال زبان دارم
مرسی...!!!

ادامه نوشته

رمان ناتاشا 4

وبعدیش....

ادامه نوشته

رمان ناتاشا3

سلام به همگی
اینم بعدیش...

ادامه نوشته

رمان ناتاشا 2

سلام به همگی
اینم قسمت بعدی
حال وحوصله ندارم
+دل ودماغ!

ادامه نوشته

پـــــــــــــــــــــــــــــــونه

سلام پونه
نمیدونم چه اتفاقی بین تو وعاشق افتاده
اماچراسعی نمیکنی باحرف زدن به طورمسالمت آمیزقضیه رو حلش کنی وانقدرتندنری
خواهش میکنم پونه
میدونی که بعد ازدل شکسته تو دومین نویسنده وبهترین دوستم بودی حتی اگه زیاد نمیشناسمت
نظربازی هامون بادته
تولدی که برام گرفتی
نمیذارم بری پونه
بشینو وحلش کن
ازچی فرارمیکنی
هرچقدرم که دلت شکسته وناراحتی,حرفای طرف مقابلت رابشنو وبعدش برو
خواهش میکنم پونه.نرو.هرکاری ازتوانم بربیاد انجام میدم اما نمیخوام ازدستت بدم.
میخوای وبمو ببندم؟....
نرو...

توجه توجه

سلام بچه ها
کلی گشتم یه قالب خوب پیداکنم بازم نتونستم
این قالبو گذاشتم
اگه به نظرتون خوبه همین باشه اگه نه که بازم باید قالب قبلی رو بذارم
نظرات با این قالب درست میشه

رمان ناتاشا 1

سلام به همگی
اینم رمان جدید من
طنزش زیاده وبه حد کافی میخندید
بعضی جاهشم شاید ناراحت بشید
اما ارزش خوندن رو داره
+ببخشید اگه بعضی جاهاش گارای خاک برسری میکنن!!
پونه گفته دیگه هیچی روحذف نکنم.هرچندنفهمیدم کی من چیوروحذف کردم!
نظرم که یادتون نمیره!

رمان ناتاشا
نویسنده: یاسمین کاربر انجمن
خلاصه: "درباره دو تا خواهر دو قلو هست که پدرشون تیمساره و اونا رو مجبور کرده وارده ارتش بشن ."
مضمون: هیجانی، کمدی، عاشقانه

منبع: نودهشتیا



ادامه نوشته

رمان بعدی چی باشه؟؟؟

سلام به همه
بچه هاجون میشه رمان بعدی روپیشنهاد بدید؟؟؟
اصلا نمیدونم چی بذارم
یه رمان هستش اونم ناتاشا خیلی خنده دار وباحاله ورژن پلیسی-جنگی-عاشقانه!!! هستش اما یه کوچول بعضی قسمت هاش ایراد داره!!
خودتون پیشنهاد بدید
مرســ ـی...

جرات یاحقیــقت؟! "18" قسمت آخر

سلام به همه
یه زمانی نه تنها پست های من بلکه همه چقدرنظرمیگرفت
اما حالا
قسمت یکی مونده به آخری فقط یه نظرداره!...
اشکالی نداره
قسمت آخر...
رمان بعدی روهم پیشنهادبدید
+بچه ها خوبه که گاهی مطالب قشنگی توی وب بذاریم
حتی خودمن هم گذاشتم
اما نه درحدی که ماهیت اصلی وب پنهان بشه وکسی نفهمه اینجا وب نویسندگیه
+مخاطب خاص نداره-کلی گفتم.
+این قسمت ازتوی آرایشگاه شروع میشه
گفتم که بفهمید چی به چیه.

ادامه نوشته

لعــــ ـنت

لعنت به خیابان هایی که فروختن مواد درآن آزاد است
اما گرفتن دستان کسی که دوستش داری درآن جرم است!!...

برداشـــ ـت

من مسئول حرف ها ورفتارم هستم
اما...
مسئول برداشت شما از آنها نیستم!!!

نظرخواهــ ـی

سلام
نظرتون راجب قالب جدید؟؟

جرات یاحقیــقت؟! "17"

بعدیـــ ــ ـش
+راستی اشتباه کرده بودم یه فصل نمونده بود دوفصل مونده بود!!
شرمنده...
+یه قسمت بیشترنمونده

ادامه نوشته

جرات یاحقیــقت؟! "16"

سلام
فدای عاشق که اگه نبود وبم نبود!!
برای جبران مطلب های قشنگت....

ادامه نوشته

جرات یاحقیــقت؟! "15"

بعدیــ ـش...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "14"

سلام
بااین که پست های قبلیم نظرنگرفت...

قسمت بعدی!


+ازیه خورده قبلش گذاشتم که بفهمید چی به چیه!
کسی نفهمید لطف کنه بره آخرقسمت 13 روبخونه

(طبق قراررفت توی خونه ی روبه روییشون و...)

ادامه نوشته

اطلاعیه

سلام
فردادوتا پست میذارم
آخرین پست ها تابعد امتحانات...
فعلا...

جرات یاحقیــقت؟! "13"

سلام عرض میکنیم
خوشم میاد همه رفتن درجو درس وخرخونی ومن...
باقسمت بعدی درخدمت شماییم!!

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "12"

بعدیش
+این قسمتو خیلی دوست دارم مخصوصا اونجایی که با الیاس آشپزی میکنند...!!

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "11"

سلام
به بزرگی خودتون واسه دیرکردنم منو ببخشید
اما درعوض آپهام کمی تانسبتی طولانیه...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "10"

سلام
بعدیش...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "9"

سلام
باقسمت بعدی رمان درخدمت شما عزیزان هستیم
بخوانید ولذت ببرید
+ایشالا خوشتان بیاید!!
+راستی این قسمتش یه تیکش شاید بعضی هاتون خوشتون نیاد.بگید واه حالا هیچی دیگه نبود بنویسه,منم خوشم نیومد...شرمنده...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "8"

سلامی دوباره!
اینم بعدیش
+امیدوارم وقتی میخوندیش بعضی جاها یه لبخندکوچیک بیادروی لبتون...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "7"

سلام
انقدرکه سایه آپ میکنه-که البته دلیل داره-آدم خجالت میکشه آپ نکنه!
حال کردید قسمت قبل کجاتمومش کردم؟!
اینم قسمت بعدش
+آیکون دختره ی حال مردم بگیر!_بابت قسمت قبل_!
+خواستید نظربدید!!
+آیکون دختره ی امیدوار...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "6"

اینم بعدیش...
به من میگن یه دختره خوبـ ـ ـ ـ!!
ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "5"

سلام
وقتی دیدم همه فعالیت داشتند به جزمن گفتم خاک توسرم!!
اینم قسمت بعدی و...شرمنده ازکم کاریم!!
ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "4"

اینم بعدیش,به خاطرگل روی همتون...

ادامه نوشته

اطلاعیه مهــــم+عرض تسلیت!!!

آقا سلام علیکم.
بامشکی مینویسم چون غم وبدبختی نیازبه رنگ های دیگه نداره!!!!!!
فرارسیدن دوران مدرسه وبدبختی وخرخونی وامتحان و......روبه شماتسلیت میگم.
اینجانب دختری ازجنس احساس-مدیروب-به همه ی عزیزان تسلیت میگم.
بنده چون دردوران عید هیچی درس نخوندم-یاد ندارم هیچ عیدی درس خونده باشم-بافرارسیدن دوران مدرسه هابیچاره میشم.
قبلاها میگفتم فقط پنجشنبه هامیام هرروز توی وب بودم,حالا اگه پنجشنبه ها بیام خیلی خوبه!!!
ولی جدی,واقعافکرنکنم هفته ای یکباربیشتربتونم بیام,ولی اگه شد بیشتربیام واقعامیام.
توروخدا هفته ای یکبارروقبول کنید سرم افتضاح شلوغه,فک کنم ترم دوم رو باچندماده-به جای تک ماده-قبول بشم.
الانم یه پست دیگه میذارم واگه شد فردامیام,نشد پنجشنبه هفته دیگه...
شرمنده به خدا,نویسنده های عزیزم هفته ای یکبارآپ داشته باشن قبوله,درکتون میکنم.
+موفق وپیروز وخوشبخت وهرچی دلتون میخواد باشید....

جرات یاحقیقــت؟! "3"

اینم افتخاری برای "پونه"...
+مشکل داشت درستش کردم,شرمنده...

ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "2"

آقا سلام عرض میکنم
اینم قسمت بعدی
نظرتون درمورد این رمان چه میباشد؟؟
پیشاپیش ورود نویسنده جدید"صدراخان"روتبریک میگم...
ادامه نوشته

جرات یاحقیقــت؟! "1"

سلام.دیدم اعصاب نداشتن دلیل رمان نذاشتن نمیشه برای همینم رمانمو گذاشتم.
+رمان باحالیه,باهاش به اندازه کافی میخندید,ایشالا خوشتون بیاد...+نویسندش nafas-meکاربروب 98iaهستش ومن ازرمان خانه این رمان روبراتون میذارم
+دختره ی اعصاب ندار ناراحت!!!!!

ادامه نوشته

نامــــــــــــــــــــردها

نامردها,نامردها,نامردها,نامردها,نامردها,نامردها,نامردها,نامردها,...
خیلی نامردید,خیلی نامردید,
خیلی نامردید,خیلی نامردید,خیلی نامردید,خیلی نامردید,...
آخه منِ بدبخت ازکجاباید میفهمیدم لغو نکردیـــــــــــــــــــــــــــــــــــد
نامردها نامردها نامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــردها!!!
دل شکسته جونم,من بدقولم؟دست گلت دردنکنه.
ببخشیدکه علم جن نداشتم!!!!!
اعتصاب میکنیــــم!!
چندروزشو نمیدونم.
+آیکون دختره ی اعصاب ندار
+عصبی
+ناراحت
+...

نظرسنجـــی

سلام علیکم
نمیدونم چرا افتاده سرزبونم!!
دوستای گلم مرسی که نظردادید اما چراجواب نظرسنجی روندادید؟؟؟
ازبین رمان های زیرانتخاب کنید اما بالاخره همشو میذارم.کدومش اول؟؟؟خانوم بادیگارد,اتفاق عاشقی,جرات یا حقیقت؟؟؟....

اگه گفتی من کیــم؟17(قسمت آخـــر)

سلام به همگی
ببخشید اگه فعلا رمان هاتون رونخوندم سرم افتضاح شلوغه!!!
این هم قسمت آخراین رمان...
فقط بگید رمان بعدی اول خانوم بادیگارد روبذارم یا اتفاق عاشقی یا جرات یا حقیقت؟؟
انتخابش باشما...
نظرم که فراموش نمیشود...ایشالا!!!

ادامه نوشته

اگه گفتی من کــیم؟16

سلام به همه
اینم قسمت بعدی
ازالان بگم رمان های بعدی خانوم بادیگارد واتفاق عاشقی هستش...

ادامه نوشته

عیــــدتون مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک

"وقتی طنین یامقلب القلوب دلت را لرزاندوقتی آوای خوش یا مدبر الیل را زمزمه کردیویاد یا محول الحول دگرگونت کردبرای ما هم بخواه از آن بخشنده ی بی همتاحول حالنا الی احسن الحال"

عیدتون مبارک


تشکــــــــــــــــر

ســـــــــــــــــلام به همه
بی هیچ حاشیه ای
میرم سر اصل مطلب
تشکــــــــــــــری ویژه برای دوست عزیزم "سایـــــــــــــــــه"
سایه جونم واقعا نمیدونم چی بگم.
خیلی خیلی خیلی دوستت دارمـــــــــــــــــــــــــــــــ ـ
خیلی خوبی....


اگه گفتی من کیـــم؟15

بااینکه نظرنذاشتید
 بااینکه رمان رونخوندید
بااینکه...
بااینکه...
فقط به خاطرگل روی عاشق...

ادامه نوشته

اصلا به خودتون فشارنیارید...

سلام
به خدااگه به خودتون فشاربیارید
نظری بذارید
رمانو بخونید
منم تا اصلاع ثانوی قهرم
بقیه رمانم نمیذارم
(شرمنده عاشق جونم)

اگه گفتی من کــیم؟14

سلام به همه
چقدراینجا خلوته میام دلم میگیره!!
واما...
قسمت بعدی!!
درست جای حساس حساس حساسش تموم کردم وکم هم گذاشتم!!
بله من همچین آدمیم!!
اگه نظرگرفت یاامشب یا فرداحتــــــــــما بعدیشو میذارم
اگه گرفت...

ادامه نوشته

اطلاعیــه

miss saye
جونم من باهات قهرنیستم تو آدرستو نذاستی که بیام پیشت!!

اگه گفتی من کیــم؟13

اینم بعدیش
اکشنم داره این ۲قسمت...

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــم؟12

سلاااااااااااااااااام
ببینید چه خوبم زود اومدم
به خاطر گل روی همه ی نویسنده های وب...
در۲قسمت بخونید...

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــم؟11

اینم آخریش
خداوکیلی من انقدر دخترخوبیم اگه نظرنذارید یعنی دیگه هیچی!!

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــم؟10

بعدیش...
این چند قسمت شور وهیجان داره ایشالا خوشتون میاد...
بــــــــــله!

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــم؟9

سلااااااااااااااااااااااام
یه مدتی نبودم اما الان چند تاقسمت روباهم میذارم
برید حالشوببرید...
ادامه نوشته

اطلاعیه مهــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ســـــــــــــــــلاماینجاچه خبره؟چرا انقدرکم نظرمیذارید؟چراهیچکس رمان هارو نمیخونه؟یعنی انقدرمزخرفه؟انقدراین وب بده؟بابا یه حرکتی چیزی بکنید به دوستاتون معرفی کنید یه کاری کنید اینطوری که نمیشه
درمضن نویسنده های عزیز وقتی خودشما لطف نمیکنید ورمان های دیگران رونمیخونید چراانتظاردارید بقیه براتون نظربذارن؟البته منظورم به همه نیست...
وقتشه یکم خودمونو تکون بدیم.
معرفی وب به دیگران یادتون نره...


اگه گفتی من کیــم؟8

بعدیشنظریادتون نره...

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــم؟7

سلاااااااااااااااااااااااااام به همگی
اینم قسمت بعدی
بازهم دردوقسمت...

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــ؟6

ادامــــــــش...

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیــم؟5

سلام به همه ببینید من چه دخترخوبی شدم زود به زود میام!!
نمیدونم پونه جونم ودل شکسته جونم کجان که من وعاشق داریم اینجاازتنهایی جون میدیم!!!
اگه خواستید بیایید وب خسته نمیشید به خدا!!
نارات نشید داریم شوخی میکنم ولی خیلی وقته خبرتون ندارم.
این قسمت خیــــــــــــــــــــلی باحاله حتمابخونید
منتظرنظراتتون هستم...
(چون زیاده هنگ میکنه مجبورم توی 2قسمت پشت سرهم بذارم)

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیـــم؟4

اینم بعدیش...
تنها یک چیز:این دوقسمتی که گذاشتم باحاله امیدوارم خوشتون بیاد زیاد هم گذاشتم.

ادامه نوشته

اگه گفتی من کیم؟3

سلااااااااااااااااامببخشید اگه دیرشداینم قسمت بـــــــــــعدی...
شرمندم شرمندم شرمنــــــــــــدم!!دوتا قسمت رو پشت سرهم میذارم بازم شرمنده...

ادامه نوشته

دخی احساسیـ ـ با شما صحبت میکند!!

سلاااااااااااااام
بچه هاشرمندم سرعت اینترنت افتضاحه رمان رو نمیتونم بذارم تایید نمیشه
فکرکنم یکی-دو روز دیگه بذارم
معلوم نیست کی دوباره بتونم بیام ولی سعی میکنم زودبیام
شرمنـــــــــــــــــــــدم