پست ثابــــــــــــــــت
این وبلاگ همیشه پا بر جاست...!
این وبلاگ همیشه پا بر جاست...!
خلاصه :من
دیـــوانه ی آن لـــحظه ای هستــم که تو دلتنگم شوی...
و محکم در آغوشم بگیــری ...
و شیطنت وار ببوسیم ...
و من نگذارم...
عشق من ...بوسه با لـــجبازی، بیشتر می چسبـــد!
ژانر:تخیلی,هیجانی,عاشقانه,کلکل,اجتماعی
+ازسایت 98ia
نوشته شادی 73 کاربرانجمن
سلام به همگی
اینم رمان جدید من
طنزش زیاده وبه حد کافی میخندید
بعضی جاهشم شاید ناراحت بشید
اما ارزش خوندن رو داره
+ببخشید اگه بعضی جاهاش گارای خاک برسری میکنن!!
پونه گفته دیگه هیچی روحذف نکنم.هرچندنفهمیدم کی من چیوروحذف کردم!
نظرم که یادتون نمیره!
رمان ناتاشا
نویسنده: یاسمین کاربر انجمن
خلاصه: "درباره دو تا خواهر دو قلو هست که پدرشون تیمساره و اونا رو مجبور کرده وارده ارتش بشن ."
مضمون: هیجانی، کمدی، عاشقانه
منبع: نودهشتیا
ســـــــــــــــــلاماینجاچه خبره؟چرا انقدرکم نظرمیذارید؟چراهیچکس رمان هارو نمیخونه؟یعنی انقدرمزخرفه؟انقدراین وب بده؟بابا یه حرکتی چیزی بکنید به دوستاتون معرفی کنید یه کاری کنید اینطوری که نمیشه
درمضن نویسنده های عزیز وقتی خودشما لطف نمیکنید ورمان های دیگران رونمیخونید چراانتظاردارید بقیه براتون نظربذارن؟البته منظورم به همه نیست...
وقتشه یکم خودمونو تکون بدیم.
معرفی وب به دیگران یادتون نره...